tirsdag 5. mars 2013

Isbreer

Fremstilling av papir og snø som isbreer
 
Ekte is som bre.
Jeg føler at det viser god dybde og en tydelig størrelse i bildet.
Jeg har redigert inn personer i bildet for å bekrefte størrelsen og skape en morsom kontrast
og dynamikk i bildet.
 
 Dette bildet skal representere en isbre en vakker vår dag.
Jeg lekte meg med ulike typer papir og lyssetting. Her har jeg brukt silkepapir over en pute som blir lyssatt underfra med et lysbord.


 Dette er fuktet bakepapir over blå plastik som er lyssatt ovenfra.
Jeg vil at dette skal ligne en stor isbremasse en tidlig høstkveld. Jeg liker godt de ulike nyansene av turkis, hvitt og mørkt.


Her er en kollage av papir og ekte snø.
Bildet skal vise enden på en isbre, hvor de store heiene går over til sprekker og ned i vannet.
Jeg synes dette var vanskelig å lage, jeg har prøvd med mange forskjellige teknikker men er ikke helt fornøyd.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar